همسر زیبای من دوست دارم
 
فاطمه زیبای من دوست دارم.
 
 
3 مهر 1389برچسب:, :: 22:23 ::  نويسنده : ممدی

لام فاطمه جان

از امروز میخوام اینجا برات  تمام احساسمو بنویسم تا بدونی چقدر دوست دارم

خانمم

همه زندگی من

رویای بی نظیر من

انقدر دوست دارم که این دور بودن موقتیمون داره داغونم میکنه

خیلی احساس دلتنگی میکنم

خیلی دلم برات تنگ میشه

برای اون روزهای با هم بودن خیلی دلم تنگ شده

یادته

؟

چقدر رویایی بود

عشق من

با تمام وجود میخوامت

تو باعث افتخار منی

دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگو با تمام عشقم تقدیم میکنم به همسر مهربونم که همیشه مایه ارامش منه. . . فاطمه عزیزم. . پرنسس زیبای من دوستت دارم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فاطمه زیبای من دوست دارم. و آدرس tfm4ever.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 3077
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1